Ένα εντελώς νέο μοντέλο είναι το Passat όγδοης (!) γενιάς, που
έγινε πιο premium, περισσότερο ευρύχωρο και …υβριδικό, προσφέροντας
παράλληλα high-tech τεχνολογικές εφαρμογές και μία σειρά Euro6
κινητήρων.
Η VW περιγράφει το νέο της πόνημα, το Passat 8ης γενιάς, ως ένα "premium μοντέλο χωρίς premium κόστος" και είναι ενδεικτικό της διάθεσης των Γερμανών να ανέβουν κατηγορία με το νέο Passat, κοιτάζοντας μοντέλα όπως η BMW Σειρά 3, η Mercedes C-Class και το «αδελφό» Audi A4. Η 8η γενιά του Passat φέρει το κωδικό όνομα «Β8» και στην ευρωπαϊκή του εκδοχή, θα διαφέρει από την αμερικάνικη.
Ελαφρύτερο και μικρότερο αμάξωμα
Το νέο Passat παρουσιάστηκε το βράδυ της Πέμπτης στο VW Design Center στο Potsdam της Γερμανίας. Στηρίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB, γεγονός που επέφερε μια εξοικονόμηση βάρους μέχρι και 85 κιλών, κάτι που επηρεάζει και την κατανάλωση καυσίμου, η οποία φέρεται να έχει περιοριστεί κατά 20%.
Σε σχέση με το Passat B7, το οποίο στηριζόταν στο παλαιότερο Β6, το νέο μεσαίο των Γερμανών είναι μικρότερο σε μήκος κατά 2 χλστ. (4.767 χιλιοστά), ενώ και το ύψος του έχει χαμηλώσει κατά 14 χλστ. Από την άλλη, είναι πλατύτερο κατά 12 χλστ. (1.832 χιλιοστά), ενώ το μεταξόνιό του έχει διευρυνθεί κατά 80 χλστ., φτάνοντας στα 2.791 χιλιοστά.
Περισσότερο ευρύχωρο για επιβάτες και αποσκευές
Η αύξηση του μεταξονίου και ο σχεδιασμός με μικρούς προβόλους, ευνόησε την εσωτερική ευρυχωρία, καθώς η καμπίνα έχει διευρυνθεί κατά 33 χιλιοστά.
Επιπλέον, στη sedan έκδοση το πορτμπαγκάζ έχει μεγαλώσει κατά 21 λτ., φτάνοντας τα 586 λτ., ενώ στο station wagon διευρύνθηκε κατά 47 λτ., αγγίζοντας τα 650 λτ., με τη μέγιστη τιμή του χώρου αποσκευών με αναδιπλωμένα πίσω καθίσματα, να βρίσκεται πλέον στα 1.780 λτ.
Τεχνολογικές εφαρμογές
Αισθητικά, το νέο Passat μέσα-έξω εστιάζει στην κομψότητα, με πλήθος premium «πινελιών» να δίνουν έναν άλλο "αέρα" στο τελικό αποτέλεσμα. Highlight της καμπίνας αποτελεί η TFT οθόνη των 12,3 ιντσών, μέρος του infotainment συστήματος που η VW αποκαλεί Active Info Display. Ωστόσο, οι βασικές εκδόσεις εξοπλίζονται με μια οθόνη 6,5 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Εντύπωση προκαλούν η τεχνολογία head-up display, ένα σύστημα ψυχαγωγίας για τους πίσω επιβάτες (Rear Seat Entertainment), αλλά και τα συστήματα ασφάλειας Front Assist plus City Emergency Braking με παρακολούθηση πεζών, Emergency Assist, Trailer Assist και Traffic Jam Assist.
Με 10 κινητήρες Euro6 και plug-in υβριδική έκδοση
10 κινητήρες άμεσου ψεκασμού βενζίνης και πετρελαίου περιλαμβάνει η παλέτα του νέου Passat, όλοι προδιαγραφών Euro6. Η ισχύς του ποικίλει από τους 120 έως τους 280 ίππους, με όλα τα μοτέρ να διαθέτουν σύστημα stop-start και λειτουργία ανάκτησης της ενέργειας από το φρενάρισμα. Νέα είναι η υβριδική έκδοση 1.4 TSI Plug-in Hybrid, η συνδυαστική ισχύς της οποίας ανέρχεται στους 211 ίππους, ενώ προσφέρει και αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για μια ακτίνα 50 χλμ. Καινούργιος είναι και ο 2.0 TDI των 240 ίππων, ένας κινητήρας που συνεργάζεται αποκλειστικά με DSG κιβώτιο και σύστημα 4κίνησης 4MOTION. Όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που εμφανίζει μέση κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ.
Λανσάρισμα
Οι προπαραγγελίες του νέου VW Passat στη Γερμανία ξεκίνησαν, πριν από το επίσημο ντεμπούτο του Οκτωβρίου στο Paris Motor Show. Μέχρι το τέλος της χρονιάς, συνεπώς, το νέο μεσαίο μοντέλο των Γερμανών θα βρίσκεται σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές.
news.grΗ VW περιγράφει το νέο της πόνημα, το Passat 8ης γενιάς, ως ένα "premium μοντέλο χωρίς premium κόστος" και είναι ενδεικτικό της διάθεσης των Γερμανών να ανέβουν κατηγορία με το νέο Passat, κοιτάζοντας μοντέλα όπως η BMW Σειρά 3, η Mercedes C-Class και το «αδελφό» Audi A4. Η 8η γενιά του Passat φέρει το κωδικό όνομα «Β8» και στην ευρωπαϊκή του εκδοχή, θα διαφέρει από την αμερικάνικη.
Ελαφρύτερο και μικρότερο αμάξωμα
Το νέο Passat παρουσιάστηκε το βράδυ της Πέμπτης στο VW Design Center στο Potsdam της Γερμανίας. Στηρίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB, γεγονός που επέφερε μια εξοικονόμηση βάρους μέχρι και 85 κιλών, κάτι που επηρεάζει και την κατανάλωση καυσίμου, η οποία φέρεται να έχει περιοριστεί κατά 20%.
Σε σχέση με το Passat B7, το οποίο στηριζόταν στο παλαιότερο Β6, το νέο μεσαίο των Γερμανών είναι μικρότερο σε μήκος κατά 2 χλστ. (4.767 χιλιοστά), ενώ και το ύψος του έχει χαμηλώσει κατά 14 χλστ. Από την άλλη, είναι πλατύτερο κατά 12 χλστ. (1.832 χιλιοστά), ενώ το μεταξόνιό του έχει διευρυνθεί κατά 80 χλστ., φτάνοντας στα 2.791 χιλιοστά.
Περισσότερο ευρύχωρο για επιβάτες και αποσκευές
Η αύξηση του μεταξονίου και ο σχεδιασμός με μικρούς προβόλους, ευνόησε την εσωτερική ευρυχωρία, καθώς η καμπίνα έχει διευρυνθεί κατά 33 χιλιοστά.
Επιπλέον, στη sedan έκδοση το πορτμπαγκάζ έχει μεγαλώσει κατά 21 λτ., φτάνοντας τα 586 λτ., ενώ στο station wagon διευρύνθηκε κατά 47 λτ., αγγίζοντας τα 650 λτ., με τη μέγιστη τιμή του χώρου αποσκευών με αναδιπλωμένα πίσω καθίσματα, να βρίσκεται πλέον στα 1.780 λτ.
Τεχνολογικές εφαρμογές
Αισθητικά, το νέο Passat μέσα-έξω εστιάζει στην κομψότητα, με πλήθος premium «πινελιών» να δίνουν έναν άλλο "αέρα" στο τελικό αποτέλεσμα. Highlight της καμπίνας αποτελεί η TFT οθόνη των 12,3 ιντσών, μέρος του infotainment συστήματος που η VW αποκαλεί Active Info Display. Ωστόσο, οι βασικές εκδόσεις εξοπλίζονται με μια οθόνη 6,5 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Εντύπωση προκαλούν η τεχνολογία head-up display, ένα σύστημα ψυχαγωγίας για τους πίσω επιβάτες (Rear Seat Entertainment), αλλά και τα συστήματα ασφάλειας Front Assist plus City Emergency Braking με παρακολούθηση πεζών, Emergency Assist, Trailer Assist και Traffic Jam Assist.
Με 10 κινητήρες Euro6 και plug-in υβριδική έκδοση
10 κινητήρες άμεσου ψεκασμού βενζίνης και πετρελαίου περιλαμβάνει η παλέτα του νέου Passat, όλοι προδιαγραφών Euro6. Η ισχύς του ποικίλει από τους 120 έως τους 280 ίππους, με όλα τα μοτέρ να διαθέτουν σύστημα stop-start και λειτουργία ανάκτησης της ενέργειας από το φρενάρισμα. Νέα είναι η υβριδική έκδοση 1.4 TSI Plug-in Hybrid, η συνδυαστική ισχύς της οποίας ανέρχεται στους 211 ίππους, ενώ προσφέρει και αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για μια ακτίνα 50 χλμ. Καινούργιος είναι και ο 2.0 TDI των 240 ίππων, ένας κινητήρας που συνεργάζεται αποκλειστικά με DSG κιβώτιο και σύστημα 4κίνησης 4MOTION. Όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που εμφανίζει μέση κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ.
Λανσάρισμα
Οι προπαραγγελίες του νέου VW Passat στη Γερμανία ξεκίνησαν, πριν από το επίσημο ντεμπούτο του Οκτωβρίου στο Paris Motor Show. Μέχρι το τέλος της χρονιάς, συνεπώς, το νέο μεσαίο μοντέλο των Γερμανών θα βρίσκεται σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου