ο νεότερο μέλος της οικογένειας Leon σε έκδοση estate, διαθέτει πλέον
μόνιμη τετρακίνηση και συνδυάζει δυναμική σχεδίαση με τεχνολογία, καθώς
και χρηστικότητα με ευελιξία. Διατίθεται με TDI και TSI κινητήρες
απόδοσης έως 135 kW / 184 PS, τελευταίας γενιάς all-wheel drive και
πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Το Leon X-Perience θα
είναι διαθέσιμο προς πώληση από το φθινόπωρο του 2014.
Το X-Perience ολοκληρώνει την αναμφίβολα πετυχημένη γκάμα Leon. Παράλληλα με τα Leon SC, 5D, ST και το υψηλών επιδόσεων Cupra, το X-Perience, αναμένεται να διευρύνει ακόμα περισσότερο το υποψήφιο αγοραστικό.
Με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, ανάρτηση με μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος, διακριτική off-road εμφάνιση και μεγάλους εσωτερικούς χώρους το τετρακίνητο Leon μπορεί να τα καταφέρει εντός και εκτός ασφάλτινων διαδρομών, στην άσφαλτο ή το χαλίκι, με ήλιο, βροχή ή χιόνι.
Μια
σειρά από εξωτερικά χαρακτηριστικά όπως, τα προστατευτικά πλαστικά
περιμετρικά του αμαξώματος, η μπροστινή μάσκα με τους αεραγωγούς και τα
ενσωματωμένα φώτα ομίχλης με λειτουργία φωτισμού στροφών, οι
αλουμινένιες ποδιές εμπρός και πίσω, η χρωμιωμένη διπλή απόληξη της
εξάτμισης, η αυξημένη κατά 15mm απόσταση από το έδαφος, οι τροχοί 17
ιντσών, κάνουν το X-Perience να ξεχωρίζει από την υπόλοιπη οικογένεια.
Στo εσωτερικό, τα νέα υλικά, η προσοχή στην λεπτομέρεια και ο συνδυασμός των ισχυρών χρωμάτων προσδίδουν έντονη προσωπικότητα. Διατίθεται σε μαύρο και γκρι χρώμα ταπετσαρία υψηλής ποιότητας και προαιρετικά σε καφέ Alcantara ή μαύρα δερμάτινα καθίσματα. Το λογότυπο που αναγράφεται στα μαρσπιέ και το τιμόνι και η πορτοκαλί ραφή της ταπετσαρίας, τονίζουν το νεανικό χαρακτήρα του μοντέλου.
- 1.6 TDI με 81 kW / 110 PS, μέγιστη ροπή 250 Nm, κατανάλωση καυσίμου 4.8 λίτρα (CO2: 125 g/km).
- 1.8 TSI με 132 kW / 180 PS, συνδυασμό άμεσης και έμμεσης έγχυσης, υπέρ-τροφοδοτούμενος κινητήρας με μέγιστη ροπή 280 Nm, DSG κιβώτιο ταχυτήτων με paddles στο τιμόνι, κατανάλωση καυσίμου 6.6 λίτρα/100 km (CO2: 152 g/km).
Η μόνιμη τετρακίνηση είναι ένα από τα πιο σύγχρονα και αποτελεσματικά συστήματα του είδους του στο κόσμο. Η Seat χρησιμοποιεί ένα νέο πολύδισκο συμπλέκτη με υδραυλική ενεργοποίηση και ηλεκτρονικό έλεγχο, πέμπτης γενιάς Haldex. Αντιδρά πολύ γρήγορα σε όλα τα σενάρια κίνησης και συνθήκες οδήγησης, παρέχοντας με αυτό τον τρόπο σημαντική ώθηση στην ενεργητική ασφάλεια και απόδοση.
Σε σύγκριση με το ST, το X-Perience είναι περίπου 15 mm ψηλότερο σε απόσταση από το έδαφος. Η μπροστινή ανάρτηση διαθέτει γόνατα MacPherson, ενώ ο πίσω άξονας διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που χειρίζεται διαμήκεις και εγκάρσιες δυνάμεις ανεξάρτητες η μία από την άλλη. Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια τοποθετούνται ξεχωριστά και το σύστημα πέδησης είναι φτιαγμένο για σκληρές και απαιτητικές συνθήκες οδήγησης και επιφάνειες.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει συστήματα-"τελευταία λέξη της μόδας", του state-of-the-art συστήματα υποβοήθησης.
Το σύστημα ελέγχου τεσσάρων τροχών EDS (ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό), XDS (για καλύτερη πρόσφυση κατά την επιτάχυνση στις στροφές), ESC ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθεια, φρένα πολλαπλής σύγκρουσης για μέγιστη ασφάλεια.
Το σύστημα adaptive cruise control (ACC) με την βοήθεια μίας κάμερας στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου μετράει την απόσταση και την ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος έως και 200 μέτρα και αυτόματα προσαρμόζει την ταχύτητα προκειμένου να διατηρήσει μια ασφαλή απόσταση σε περίπτωση φρεναρίσματος.
Το σύστημα Front Assist με λειτουργία πέδησης έκτακτης ανάγκης περιλαμβάνει ηχητικές και οπτικές ενδείξεις που προειδοποιούν όταν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει το σύστημα προετοιμάζει τα φρένα πριν από την αυτόματη εφαρμογή του συστήματος πέδησης έκτακτης ανάγκης για την αποφυγή της σύγκρουσης.
Το “City Emergency Braking Function”, είναι μία επέκταση του συστήματος Front Assist που λειτουργεί σε αστικές συνθήκες οδήγησης stop-and-go. Με ταχύτητες 5 έως 30 km/h, μπορεί να αντιδράσει στο τελευταίο δευτερόλεπτο με ένα φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης.
Επιπλέον, επαναστατικοί εμπρόσθιοι full-LED προβολείς σε συνδυασμό με πίσω LED φώτα περιλαμβάνονται στον εξοπλισμό και παράλληλα με την ξεχωριστή σχεδίαση τους, οι προβολείς full LED έχουν επίσης μια σειρά από οφέλη: φωτίζουν τον δρόμο με θερμοκρασία χρώματος 5,300 Kelvin, το μπροστινό μέρος του οχήματος πλημμυρίζει καθαρό φως ημέρας που βελτιώνει την ορατότητα κατά την νυχτερινή οδήγηση, ενώ η πίεση στα μάτια είναι πολύ λιγότερη όπως και η ενέργεια που καταναλώνουν.
Οι εκδόσεις Leon X-Ρeriance με 135 kW TDI και 132 kW TSI μπορούν να δώσουν μία εντελώς εξατομικευμένη εμπειρία οδήγησης με το σύστημα Drive Profile. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά του συστήματος διεύθυνσης, τον έλεγχο της απόκρισης της μηχανής και την μετάδοση του κιβωτίου DSG σε τρείς λειτουργίες - eco, comfort και sport καθώς και του ήχου του κινητήρα μέσω του Sound Actor.
news.gr
Το X-Perience ολοκληρώνει την αναμφίβολα πετυχημένη γκάμα Leon. Παράλληλα με τα Leon SC, 5D, ST και το υψηλών επιδόσεων Cupra, το X-Perience, αναμένεται να διευρύνει ακόμα περισσότερο το υποψήφιο αγοραστικό.
Με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, ανάρτηση με μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος, διακριτική off-road εμφάνιση και μεγάλους εσωτερικούς χώρους το τετρακίνητο Leon μπορεί να τα καταφέρει εντός και εκτός ασφάλτινων διαδρομών, στην άσφαλτο ή το χαλίκι, με ήλιο, βροχή ή χιόνι.
Το
ογκώδες πλέον αλλά και κομψό αμάξωμα, προσφέρει λύσεις για την εργασία
και τον ελεύθερο χρόνο, για τις ανάγκες της οικογένειας και του σπορτίφ
τρόπου ζωής. Ο χώρος αποσκευών με μεγάλο βαθμό μεταβλητότητας και
λειτουργικότητα, διαθέτει μεταφορική ικανότητα 587 λίτρων που δτάνει έως
και 1.470 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Στo εσωτερικό, τα νέα υλικά, η προσοχή στην λεπτομέρεια και ο συνδυασμός των ισχυρών χρωμάτων προσδίδουν έντονη προσωπικότητα. Διατίθεται σε μαύρο και γκρι χρώμα ταπετσαρία υψηλής ποιότητας και προαιρετικά σε καφέ Alcantara ή μαύρα δερμάτινα καθίσματα. Το λογότυπο που αναγράφεται στα μαρσπιέ και το τιμόνι και η πορτοκαλί ραφή της ταπετσαρίας, τονίζουν το νεανικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Το τετρακίνητο Leon εφοδιάζεται με τους υψηλής ροπής TDI και TSI κινητήρες:
- 2.0 TDI με 135 kW / 184 PS, μέγιστη ροπή 380 Nm, DSG κιβώτιο ταχυτήτων, σύστημα start/stop, επιτάχυνση 7.1 δευτερόλεπτα από 0 έως 100 km/h, τελική ταχύτητα 224 km/h, συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 4.9 λίτρων και εκπομπές CO2129 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.- 1.6 TDI με 81 kW / 110 PS, μέγιστη ροπή 250 Nm, κατανάλωση καυσίμου 4.8 λίτρα (CO2: 125 g/km).
- 1.8 TSI με 132 kW / 180 PS, συνδυασμό άμεσης και έμμεσης έγχυσης, υπέρ-τροφοδοτούμενος κινητήρας με μέγιστη ροπή 280 Nm, DSG κιβώτιο ταχυτήτων με paddles στο τιμόνι, κατανάλωση καυσίμου 6.6 λίτρα/100 km (CO2: 152 g/km).
Η μόνιμη τετρακίνηση είναι ένα από τα πιο σύγχρονα και αποτελεσματικά συστήματα του είδους του στο κόσμο. Η Seat χρησιμοποιεί ένα νέο πολύδισκο συμπλέκτη με υδραυλική ενεργοποίηση και ηλεκτρονικό έλεγχο, πέμπτης γενιάς Haldex. Αντιδρά πολύ γρήγορα σε όλα τα σενάρια κίνησης και συνθήκες οδήγησης, παρέχοντας με αυτό τον τρόπο σημαντική ώθηση στην ενεργητική ασφάλεια και απόδοση.
Σε σύγκριση με το ST, το X-Perience είναι περίπου 15 mm ψηλότερο σε απόσταση από το έδαφος. Η μπροστινή ανάρτηση διαθέτει γόνατα MacPherson, ενώ ο πίσω άξονας διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που χειρίζεται διαμήκεις και εγκάρσιες δυνάμεις ανεξάρτητες η μία από την άλλη. Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια τοποθετούνται ξεχωριστά και το σύστημα πέδησης είναι φτιαγμένο για σκληρές και απαιτητικές συνθήκες οδήγησης και επιφάνειες.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει συστήματα-"τελευταία λέξη της μόδας", του state-of-the-art συστήματα υποβοήθησης.
Το σύστημα ελέγχου τεσσάρων τροχών EDS (ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό), XDS (για καλύτερη πρόσφυση κατά την επιτάχυνση στις στροφές), ESC ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθεια, φρένα πολλαπλής σύγκρουσης για μέγιστη ασφάλεια.
Το σύστημα adaptive cruise control (ACC) με την βοήθεια μίας κάμερας στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου μετράει την απόσταση και την ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος έως και 200 μέτρα και αυτόματα προσαρμόζει την ταχύτητα προκειμένου να διατηρήσει μια ασφαλή απόσταση σε περίπτωση φρεναρίσματος.
Το σύστημα Front Assist με λειτουργία πέδησης έκτακτης ανάγκης περιλαμβάνει ηχητικές και οπτικές ενδείξεις που προειδοποιούν όταν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει το σύστημα προετοιμάζει τα φρένα πριν από την αυτόματη εφαρμογή του συστήματος πέδησης έκτακτης ανάγκης για την αποφυγή της σύγκρουσης.
Το “City Emergency Braking Function”, είναι μία επέκταση του συστήματος Front Assist που λειτουργεί σε αστικές συνθήκες οδήγησης stop-and-go. Με ταχύτητες 5 έως 30 km/h, μπορεί να αντιδράσει στο τελευταίο δευτερόλεπτο με ένα φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης.
Επιπλέον, επαναστατικοί εμπρόσθιοι full-LED προβολείς σε συνδυασμό με πίσω LED φώτα περιλαμβάνονται στον εξοπλισμό και παράλληλα με την ξεχωριστή σχεδίαση τους, οι προβολείς full LED έχουν επίσης μια σειρά από οφέλη: φωτίζουν τον δρόμο με θερμοκρασία χρώματος 5,300 Kelvin, το μπροστινό μέρος του οχήματος πλημμυρίζει καθαρό φως ημέρας που βελτιώνει την ορατότητα κατά την νυχτερινή οδήγηση, ενώ η πίεση στα μάτια είναι πολύ λιγότερη όπως και η ενέργεια που καταναλώνουν.
Οι εκδόσεις Leon X-Ρeriance με 135 kW TDI και 132 kW TSI μπορούν να δώσουν μία εντελώς εξατομικευμένη εμπειρία οδήγησης με το σύστημα Drive Profile. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά του συστήματος διεύθυνσης, τον έλεγχο της απόκρισης της μηχανής και την μετάδοση του κιβωτίου DSG σε τρείς λειτουργίες - eco, comfort και sport καθώς και του ήχου του κινητήρα μέσω του Sound Actor.
news.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου