Η κρίση μπορεί να... «έφαγε» το σεξ όχι όμως και τα φάρμακα κατά της στυτικής δυσλειτουργίας που συνεχίζουν να πωλούν εν μέσω κρίσης με τους ίδιους ρυθμούς για να καταπολεμηθούν οι συνέπειες της... τρόικας.
Εν μέσω κρίσης το... Χρηματιστήριο του σεξ καλά κρατεί. Μπορεί οι Έλληνες να έχουν πάθει… μερική ερωτική καθίζηση λόγω οικονομικών προβλημάτων και μνημονίων, ωστόσο το οικονομικό περίσσευμα φαίνεται πως εναποτίθεται δεόντως για τη βελτίωση της σεξουαλικής ζωής με την αγορά των ειδικών χαπιών.
Με βάση τα στοιχεία των πωλήσεων, οι Έλληνες φαίνεται πως το έχουν ρίξει στα φάρμακα προκειμένου να καταπολεμήσουν τις περιορισμένες ερωτικές επιδόσεις που έχει επιφέρει η οικονομική κρίση στη χώρα μας.
Οι ειδικοί σημειώνουν ότι η λίμπιντο των Ελλήνων πέφτει εν μέσω μνημονίων, όπως εξάλλου έγινε σε όλες τις χώρες όπου πέρασε η τρόικα, και ο ανδρικός πληθυσμός καταπολεμά το πρόβλημα με τα “μαγικά” σκευάσματα που ανεβάζουν την ερωτική διάθεση.
Η πτώση των τιμών φαίνεται ότι συνέβαλε στην ευκολότερη πρόσβαση των ανδρών στα τρία χρωματιστά φάρμακα, στο viagra, στο cialis και στο levitra.
Και να σκεφτεί κανείς ότι οι πωλήσεις αφορούν μόνο στα τρία πρώτα πρωτότυπα σκευάσματα που βγήκαν στη παγκόσμια αγορά, χωρίς να υπολογιστούν τα αντίγραφα που κάνουν την εμφάνισή τους το τελευταίο διάστημα σαν τα... μανιτάρια καθώς έχει λήξει η πατέντα των πρωτοτύπων.
Πάντως η στροφή των Ελλήνων και μάλιστα των 40ρηδων στα χάπια του έρωτα ακόμη και εν μέσω κρίσης, δεν είναι τυχαία. Ο ανδρικός πληθυσμός που διανύει την πιο παραγωγική του ηλικία αντιμετωπίζει ούτως ή άλλως κάποια στιγμή σεξουαλικά προβλήματα λόγω άγχους και καριέρας.
Είναι ενδεικτικό με βάση την Εταιρεία Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (ΕΜΑΣ), ότι μετά τα 40 ένας στους δύο (ποσοστό κοντά στο 50%) θα έχει τουλάχιστον ένα επεισόδιο στυτικής δυσλειτουργίας στη ζωή του.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου