Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Η εξαγορά της εφαρμογής chat WhatsApp από το Facebook έναντι του ποσού-ρεκόρ των 19 δισ. δολαρίων ήταν η κορυφαία είδηση στην αγορά της τεχνολογίας για την Πέμπτη.

Μιας και ήταν το μεγαλύτερο ποσό που έχει δώσει ποτέ η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, το Facebook εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία εξήρε το WhatsApp για τους χρήστες (πάνω από 450.000 τον αριθμό) που έχει συγκεντρώσει και αιτιολόγησε ότι "τέτοιες εφαρμογές αξίζουν την τιμή τους".

Η φράση αυτή σήκωσε τη συζήτηση για το πόσο κοστίζει τελικά ο κάθε χρήστης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το WhatsApp, όπως και το Snapchat παλιότερα, κεφαλαιοποίησε την τιμή του από τους χρήστες που το χρησιμοποιούν ως εφαρμογή.

Άρα, πόσο περίπου κοστίζει ο καθένας από εμάς;

Το αμερικανικό portal στατιστικών και διαδικτυακών μελετών Statista έφτιαξε ένα σχετικό διάγραμμα για το πόσο κοστίζει ο καθένας από εμάς που έχει λογαριασμό και προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χωριστά για κάθε ένα από αυτά.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Statista, ο κάθε χρήστης του Facebook κοστίζει κατά μέσο όρο 141,432 δολάρια, ο χρήστης του LinkedIn 84,95 δολάρια, ο χρήστης του Twitter 83,53 δολάρια και ο χρήστης του WhatsApp, που πλέον γίνεται ένα με το Facebook, 42,22 δολάρια.

Αν, στο μεταξύ, ληφθούν υπόψη και άλλες παράμετροι, όπως ο αριθμός των φίλων ή των followers που έχει ο κάθε χρήστης, προκύπτει ακόμη μεγαλύτερο -ή μικρότερο ανά περίπτωση- ποσό!

Σύμφωνα, πάντως, με το Statista, το Facebook, βάσει του deal της Πέμπτης, πλήρωσε το ανώτερο 12 δολάρια το χρόνο για κάθε χρήστη του WhatsApp, αν αναλογιστεί κανείς το έτη λειτουργίας της εφαρμογής chat.

Δείτε το γράφημα:

Categories:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!