Η Mitsubishi σκέφτεται σοβαρά να προχωρήσει στην παραγωγή του
νέου Lancer Evo, ενώ πιθανότατα το καινούργιο μοντέλο θα τροφοδοτείται
από ένα υβριδικό plug-in μοτέρ, συνολικής απόδοσης 500 ίππων!
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Mitsubishi αναμένεται να λανσάρει τη νέα γενιά του σπορ μοντέλου της, ακόμα και το 2015.
Ειδικότερα, ο Lance Bradley, διευθυντής της Mitsubishi στην Αγγλία, τόνισε σε δηλώσεις του ότι «ήρθε η ώρα του νέου Lancer Evo, το οποίο θα είναι υβριδικό».
Μπορεί να υπήρχαν αμφιβολίες για το κατά πόσο ένα υβριδικό μοντέλο θα έχει την ανταπόκριση που προσδοκά η ιαπωνική μάρκα, όμως αυτό φαίνεται να το ξεπερνά η εταιρεία, καθώς ο Bradley εμφανίστηκε αισιόδοξος, «πως οι πωλήσεις του υβριδικού μοντέλου θα είναι σημαντικές».
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, οι φήμες κάνουν λόγο για ένα υβριδικό plug-in σύνολο, που η Mitsubishi θα πάρει από το MiEV Evolution II.
Μάλιστα, ο συνδυασμός 2λιτρου βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα θα μπορέσει να εξασφαλίσει στο νέο μοντέλο -μεταφέροντας βεβαίως την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς- τους 500 ίππους συνδυαστικά, εκπέμποντας γύρω στα 50 γρ./χλμ. CO2 και διαθέτοντας μια αυτονομία αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης, τουλάχιστον 60 χλμ.
Από την άλλη, το στιλ και ο σχεδιασμός του πρωτότυπου RA, φαίνεται ότι θα «δανείσει» αρκετά χαρακτηριστικά στο νέας γενιάς σπορ μοντέλο, όπως επισημαίνουν οι άνθρωποι της Mitsubishi.
Πηγή: autotriti.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Mitsubishi αναμένεται να λανσάρει τη νέα γενιά του σπορ μοντέλου της, ακόμα και το 2015.
Ειδικότερα, ο Lance Bradley, διευθυντής της Mitsubishi στην Αγγλία, τόνισε σε δηλώσεις του ότι «ήρθε η ώρα του νέου Lancer Evo, το οποίο θα είναι υβριδικό».
Μπορεί να υπήρχαν αμφιβολίες για το κατά πόσο ένα υβριδικό μοντέλο θα έχει την ανταπόκριση που προσδοκά η ιαπωνική μάρκα, όμως αυτό φαίνεται να το ξεπερνά η εταιρεία, καθώς ο Bradley εμφανίστηκε αισιόδοξος, «πως οι πωλήσεις του υβριδικού μοντέλου θα είναι σημαντικές».
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, οι φήμες κάνουν λόγο για ένα υβριδικό plug-in σύνολο, που η Mitsubishi θα πάρει από το MiEV Evolution II.
Μάλιστα, ο συνδυασμός 2λιτρου βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα θα μπορέσει να εξασφαλίσει στο νέο μοντέλο -μεταφέροντας βεβαίως την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς- τους 500 ίππους συνδυαστικά, εκπέμποντας γύρω στα 50 γρ./χλμ. CO2 και διαθέτοντας μια αυτονομία αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης, τουλάχιστον 60 χλμ.
Από την άλλη, το στιλ και ο σχεδιασμός του πρωτότυπου RA, φαίνεται ότι θα «δανείσει» αρκετά χαρακτηριστικά στο νέας γενιάς σπορ μοντέλο, όπως επισημαίνουν οι άνθρωποι της Mitsubishi.
Πηγή: autotriti.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου