ο φετινό πρωτάθλημα τελείωσε αλλά εδώ και μήνες οι ομάδες έχουν
επικεντρωθεί στην επόμενη σαιζόν η οποία χαρακτηρίζεται από πολλές και
μεγάλες τεχνικές αλλαγές.
Χαρακτηριστικές είναι οι σχετικά πρόσφατες δηλώσεις του Newey για την αποτελεσματική ψύξη των μηχανικών μερών των μονοθεσίων αφού οι νέοι τούρμπο V6 κινητήρες, το μεγαλύτερο σε απόδοση ERS (έτσι θα ονομάζεται το τωρινό KERS), οι αλλαγές στην αεροδυναμική και στην μετάδοση ουσιαστικά αλλάζουν την σχεδίαση -των μονοθεσίων- και την διάταξη του συστήματος ψύξης.
Φυσικά, αυτή είναι μία από τις πολλές προκλήσεις που καλούνται να επιλύσουν με αποτελεσματικό και πάνω απ’ όλα αξιόπιστο τρόπο οι μηχανικοί που στα σίγουρα όλοι θα κάνουν υπερωρίες και μερικοί δεν πήγαν καν διακοπές. Ας δούμε τις ανανεωμένες τεχνικές αλλαγές από το νέο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 που θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2014.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
• Νέοι υπερτροφοδοτούμενοι (τούρμπο) κινητήρες V6 χωρητικότητας 1.600 cc (+/- 10 cc) με άμεσο ψεκασμό αντικαθιστούν τους ατμοσφαιρικούς V8 χωρητικότητας 2.400 cc.
• O στροβιλοσυμπιεστής πρέπει να είναι μονού σταδίου (single stage compressor) ενώ επιτρέπονται 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο.
• Το όριο περιστροφής του στροφαλοφόρου είναι 15.000 rpm (από 17.000), η ροή καυσίμου δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 100 kg/h (άνω των 10.500 rpm) ενώ η μέγιστη ποσότητα καυσίμου για έναν αγώνα περιορίζεται στα 100 lt (εξοικονόμηση καυσίμου έως 30% σε σχέση με τους V8).
parapolitika.gr
Χαρακτηριστικές είναι οι σχετικά πρόσφατες δηλώσεις του Newey για την αποτελεσματική ψύξη των μηχανικών μερών των μονοθεσίων αφού οι νέοι τούρμπο V6 κινητήρες, το μεγαλύτερο σε απόδοση ERS (έτσι θα ονομάζεται το τωρινό KERS), οι αλλαγές στην αεροδυναμική και στην μετάδοση ουσιαστικά αλλάζουν την σχεδίαση -των μονοθεσίων- και την διάταξη του συστήματος ψύξης.
Φυσικά, αυτή είναι μία από τις πολλές προκλήσεις που καλούνται να επιλύσουν με αποτελεσματικό και πάνω απ’ όλα αξιόπιστο τρόπο οι μηχανικοί που στα σίγουρα όλοι θα κάνουν υπερωρίες και μερικοί δεν πήγαν καν διακοπές. Ας δούμε τις ανανεωμένες τεχνικές αλλαγές από το νέο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 που θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2014.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
• Νέοι υπερτροφοδοτούμενοι (τούρμπο) κινητήρες V6 χωρητικότητας 1.600 cc (+/- 10 cc) με άμεσο ψεκασμό αντικαθιστούν τους ατμοσφαιρικούς V8 χωρητικότητας 2.400 cc.
• O στροβιλοσυμπιεστής πρέπει να είναι μονού σταδίου (single stage compressor) ενώ επιτρέπονται 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο.
• Το όριο περιστροφής του στροφαλοφόρου είναι 15.000 rpm (από 17.000), η ροή καυσίμου δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 100 kg/h (άνω των 10.500 rpm) ενώ η μέγιστη ποσότητα καυσίμου για έναν αγώνα περιορίζεται στα 100 lt (εξοικονόμηση καυσίμου έως 30% σε σχέση με τους V8).
parapolitika.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου