Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί αγοράζουμε οικολογικά προϊόντα;
Μήπως γιατί τελικά η οικολογία έγινε μόδα; Ή μήπως γιατί ανησυχούμε πραγματικά για το περιβάλλον και προσπαθούμε να το προστατέψουμε με όποιον τρόπο μπορούμε;
Από τις αρχές της δεκαετίας του 1970, η Ευρώπη ανέλαβε σταθερή δέσμευση όσον αφορά το περιβάλλον: η προστασία της ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα και των υδάτων, η διατήρηση των φυσικών πόρων και της βιοποικιλότητας, η διαχείριση των αποβλήτων και των δραστηριοτήτων που έχουν δυσμενείς επιπτώσεις συγκαταλέγονται μεταξύ των πεδίων της ευρωπαϊκής δράσης, τόσο σε επίπεδο κρατών μελών όσο και στον διεθνή χώρο.
Και εμείς, ως μονάδες, επιλέγουμε τα λεγόμενα «πράσινα» προϊόντα! Γιατί όμως; Δυστυχώς όχι γιατί έχουμε περιβαλλοντική συνείδηση, όπως αποκαλύπτει μελέτη της UPS.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, όταν ο καταναλωτής αγοράζει ένα οικολογικό προϊόν, αυτό που σκέφτεται, είναι αν το προϊόν αυτό είναι καλό για τον ίδιο και την οικογένειά του ή αν θα του εξοικονομήσει χρήματα.
Μία μελέτη του ινστιτούτου διαφήμισης Ogilvy & Mather αποκάλυψε ότι το 80% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα ήθελε να αγοράζει οικολογικά προϊόντα. Μόνο όμως το 20% αυτών το κάνουν σχεδόν συστηματικά.
Την επόμενη φορά που θα θελήσετε να αγοράσετε ένα οικολογικό προϊόν, σκεφτείτε τους λόγους που το κάνετε. Και θυμηθείτε πως αν ο καθένας μας κάνει σωστά το καθήκον του απέναντι στο «μεγάλο μας σπίτι», το φυσικό περιβάλλον, τότε … ίσως να υπάρχει ελπίδα!
Μήπως γιατί τελικά η οικολογία έγινε μόδα; Ή μήπως γιατί ανησυχούμε πραγματικά για το περιβάλλον και προσπαθούμε να το προστατέψουμε με όποιον τρόπο μπορούμε;
Από τις αρχές της δεκαετίας του 1970, η Ευρώπη ανέλαβε σταθερή δέσμευση όσον αφορά το περιβάλλον: η προστασία της ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα και των υδάτων, η διατήρηση των φυσικών πόρων και της βιοποικιλότητας, η διαχείριση των αποβλήτων και των δραστηριοτήτων που έχουν δυσμενείς επιπτώσεις συγκαταλέγονται μεταξύ των πεδίων της ευρωπαϊκής δράσης, τόσο σε επίπεδο κρατών μελών όσο και στον διεθνή χώρο.
Και εμείς, ως μονάδες, επιλέγουμε τα λεγόμενα «πράσινα» προϊόντα! Γιατί όμως; Δυστυχώς όχι γιατί έχουμε περιβαλλοντική συνείδηση, όπως αποκαλύπτει μελέτη της UPS.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, όταν ο καταναλωτής αγοράζει ένα οικολογικό προϊόν, αυτό που σκέφτεται, είναι αν το προϊόν αυτό είναι καλό για τον ίδιο και την οικογένειά του ή αν θα του εξοικονομήσει χρήματα.
Μία μελέτη του ινστιτούτου διαφήμισης Ogilvy & Mather αποκάλυψε ότι το 80% των καταναλωτών δηλώνει ότι θα ήθελε να αγοράζει οικολογικά προϊόντα. Μόνο όμως το 20% αυτών το κάνουν σχεδόν συστηματικά.
Την επόμενη φορά που θα θελήσετε να αγοράσετε ένα οικολογικό προϊόν, σκεφτείτε τους λόγους που το κάνετε. Και θυμηθείτε πως αν ο καθένας μας κάνει σωστά το καθήκον του απέναντι στο «μεγάλο μας σπίτι», το φυσικό περιβάλλον, τότε … ίσως να υπάρχει ελπίδα!
echoes.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου